לנשים שרוצות להפסיק להרגיש שאוכל מנהל אותן
ולהגיע למשקל המאוזן שלהן:
ב- חמישה שבועות הקרובים, את הולכת להחזיר לעצמך את השליטה באכילה,
להחזיר לעצמך את הביטחון באכילה ולהנות מהגוף שלך.
בלי להיות תלויה בתפריטים או ספירת קלוריות,
אלא בעזרת איזון הקרייבינג והדחף שגורם לך לאכילה לא מאוזנת
מ2018 ועד היום,
מעל 1000 נשים עברו תהליכים של תזונה קשובה,
למדו לשחרר את האכילה הרגשית וההתקפי האכילה
ולאזן את המשקל שלהן בדרך קשובה.
ואני רוצה שאת תהיי הבאה בתור!
ככה זה קורה:
וכל מה שכתוב יכול לקרות גם אצלך.
דמייני שבעוד 5 שבועות,
המשקולת של האוכל תירד ממך.
בלי לקום בבוקר ולהתבאס על האכילה של אתמול
בלי להסתובב עם חשק לא מאוזן למתוק ופחמימות
ובלי לחפש כל תקופה את התזונה שתתאים לך.
ותאמיני לי,
אני לא מדברת איתך על עוד דרך לספור קלוריות או לוותר על מאכלים שבתכלס את עובדת
כי זה לא (!!) עובד.
מה שכן עובד זה ליצור שינוי אמיתי שמתחיל בראש ובמיינדסט שלך,
שינוי ביחסים שלך מול האכילה,
שינוי רגשי מול האוכל
שיתבטא כמובן גם בגוף ובמשקל מאוזן.
ואם אנחנו עדיין לא מכירות,
היי, קוראים לי טל חמרה ששון.
יצרתי את התוכנית להנות מאוכל בגלל סיבה אחת בלבד :
נמאס לי לראות נשים שהאכילה גורמת להן לסבל, כעס עצמי, הלקאה
ויותר מזה : שהן עומדות במקום וחמור מזה ממשיכות עם הלופ של האכילה הרגשית
רק כי הן לא מכירות דרך פשוטה אחרת,
שמשחררת מהכעס, ההלקאה, הסבל, העלייה המתמדת במשקל..
ואני מכירה את הכל על בשרי - כי גם אני הייתי שם.
ואני מבטיחה לך שבתוך חמישה שבועות את יכולה לתת לעצמך חיים אחרים לגמרי
המסלול שלך לאיזון האכילה :
את לא צריכה להכנס לעוד דיאטה, שבסוף לא תעבוד לך, ורק תגרום לך להרגיש יותר חסרת ביטחון, תדפוק לך את החילוף חומרים ותעלה את הכעס העצמי.
בתזונה קשובה,
את הולכת ללמוד דרך אחרת - הקשבה.
הקשבה לעצמך, לרגשות שלך, ליחסים שלך עם אוכל,
דרך שתלמד אותך להנות מהאכילה, לאכול מה שאת אוהבת ולשחרר את האכילה הרגשית.
איך התוכנית להנות מאוכל נראית?
תלמדי איך להתחבר לתחושות הרעב והשובע,
להחזיר לעצמך את הבטחון בתחושות אלו,
לזהות אותן והכי חשוב לפעול לפיהן.
תלמדי על רעב רגשי, שמייצר אחוז גדול מהאכילה הרגשית
כי זה הבסיס לאכילה קשובה ומזינה.
הדרכת בונוס: איך לייצר דיבור פנימי מטיב שיחזק אותך במהלך התהליך.
תביני איך להפחית את החשקים שלך למאכלים.
החשקים נולדים מתוך 3 סיבות עיקריות:
עולם רגשי מול האכילה, חוסר איזון הורמונלי ואמונות שמייצרות לך עוד אכילה.
אגלה לך את הכלים הכי מהותיים שיאפשרו לך לסמוך על עצמך שאת יכולה לאכול מהכל
ועדיין להיות קשובה לעצמך - גם כשהיום יום נראה שונה מיום ליום וגם בחו״ל ובחופשה.
הדרכת בונוס: איך לשחרר חסמים אמונות ורגשות מול האכילה ובכלל.
נמשיך בלמידה איך להפחית את החשק למאכלים, את תחושת הfomo
באירועים לא שגרתיים, בחופשות, מסעדות ובכללי.
ותלמדי איך איזון ההורמונים שלך יסייעו לך לשחרר את האכילה,
בעזרת כלים פשוטים שיאפשרו לך ללאכול בחופשיות ובהקשבה (כי זה המפתח!)
בכל סיטואציה שאת נמצאת בה.
הדרכת בונוס: איך לאכול בצורה מזינה ובאותה נשימה לשחרר את הפרפקציוניזם שתוקע אותך מול האכילה.
אחרי שהתעמקנו ובנינו בסיס מאוזן ובריא לאכילה שלך,
עכשיו אנחנו הולכות לשבור את האוטומטים וההרגלים שנוצרו לך מול האכילה, שהם הגורמים לאכילה רגשית.
זה שיעור עוצמתי שישאיר אותך עם ידע פרקטי שתוכלי לשחרר את האכילה הרגשית לתמיד ויתן לך כלים
פרקטים להפסיק את ההרגל של האכילה הרגשית.
הדרכת בונוס: איך לשחרר הרגלים מעכבים ולייצר הרגלים מטיבים.
נמשיך לשחרר את האכילה הרגשית ונתמקד ברגעים שאת אוכלת בגלל רגש לא נוח,
שעמום, לחץ, תסכול ועוד.
תביני איך את יכולה להפסיק את האכילה ממקום רגשי ותגלי כמה ביום יום האכילה הזאת מופיעה אצלך.
נעמיק ביחסים שלך מול הגוף - יחסים בריאים מול הגוף חשובים כדי להפחית אכילה רגשית,
תביני איך התסכול מול הגוף מייצר אכילה והכי חשוב - איך לשנות את זה !
הדרכת בונוס: איך להמשיך ולשמור על האכילה מאוזנת וקשובה גם אחרי הקורס :)
ניפגש ללייב חשוב ביותר עם טל :) :
איזון הורמונלי לאיזון אכילה רגשית
תביני ברמה הפרקטית איך ההורמונים יכולים להיות לטובתך ולסייע לך לשחרר את האכילה הרגשית
ובנוסף תקבלי מענה לכל השאלות שלך.
ככה שבין אם ניסית כל דרך אפשרית או אם את מכירה בע״פ תפריטי תזונה
אני מבטיחה לך,
הסיפור הוא לא הידע שחסר לך
אלא עבודה רגשית *נכונה* ופרקטית! מול האכילה.
זאת בדיוק ההתמחות שלנו בתזונה קשובה.
⇐ אם את רוצה שהאוכל יפסיק לקחת לך כל כך הרבה מקום בראש. (מחשבות על מה, כמה, איך לאכול, איך זה ישפיע על הגוף שלי) את תלמדי בדרך פשוטה וברורה על מה האכילה יושבת ואיך לשחרר את האכילה כדי שתפסיק לנהל אותך!
⇐ אם ניסית להוריד מהתפריט שלך גלוטן, סוכר או מאכלים כאלו ואחרים וראית שזה לא עובד לאורח זמן,
את תלמדי איך לאכול מהכל, בכמות שנעימה לך ולהצליח לעצור [בהנאה!] גם מול המאכלים שאת ״הכי אוהבת״. את תביני שאת ״לא מכורה למתוק או לפחמימות״ אלא הסיפור הרגשי מולם הוא זה שגורם לאכילה שלך להיות חסרת שליטה.
⇐ אם את מרגישה שאת כל הזמן בלופ של ניסיונות של תזונה / דיאטה חדשה ולא מוצאת את מה שמאוזן ומתאים לך.
⇐ אם את מרגישה שיש משהו ״דפוק״ בגוף שלך, או ברצון הגובר שלך למזונות מסוימים, את הולכת ללמוד על מה זה יושב ואיך לשחרר את זה.
אם ניסית תוכניות והרגשת שעונים לך בצורה ׳גנרית׳ בלי לראות אותך, בלהנות מאוכל תקבלי מענה *אישי* מתזונאית שמכירה אותך וממני על כל שאלה, אתגר וגם הצלחה שתרצי לשתף :)
אם את רוצה לאזן את האכילה שלך, לשחרר באמת את החלק הרגשי שגורם לך ללכת לאכול מתוך שעמום, עצב, בדידות, הרגל,
להמשיך כי האוכל מונח לידך, או כי התפנה לך זמן בערב..
ויש לך רצון אמיתי ליצור תהליך רגשי מול האכילה ולהגיע למערכת יחסים בריאה וטובה מול האוכל,
״בלהנות מאוכל״ את תקבלי את כל התמיכה הרגשית, המנטלית, המקצועית והתזונתית שאת צריכה,
קהילה עוטפת, ליווי מקדם שיאפשר לך להיות במקום אחר בעוד 5 שבועות.
התוכנית האחרונה שתצטרכי לעבור כדי לשחרר את האכילה הרגשית שלך :)
הנה מה שאת מקבלת בתוכנית :
10 שיעורים ממוקדים (כל שיעור בממוצע באורך של חצי שעה)
בהם תגלי את כל מה שלא ידעת על האכילה שלך.
תלמדי איך לשחרר אחת ולתמיד את האכילה הרגשית.
בשיעורים תקבלי כלים פרקטים, שיאפשרו לך לזהות ולטפל בטריגרים שמייצרים אצלך אכילה רגשית.
*תשמר לך גישה לשיעורים לכל החיים*
קבוצת וואטסאפ מחזקת למשתתפות התוכנית,
במהלך השבוע תקבלי תכנים שיתמכו ויחזקו את השלב שלך בתהליך,
תוכלי להתייעץ, לשתף ולכתוב בה 24/7
ובקיצור לחזק את השינוי שאת עוברת.
ליווי אישי של תזונאית קלינית ש*מכירה אותך*
זאת לא תוכנית בה המענה הוא ״גנרי״ או רק בזמנים מסוימים.
בתחילת התוכנית, כל משתתפת עוברת תהליך היכרות התזונאית שמלווה אותך.
תזונאית שמדברת תזונה קשובה
המענה במהלך התוכנית מדויק לצרכים שלך, הרגשיים והתזונתיים.
את יכולה להתייעץ על כל דבר
פגישות אישיות עם דיאטנית קלינית ומטפלת רגשית
במהלך התוכנית את נפגשת פעמיים עם התזונאית הקלינית שמלווה אותך.
מפגש [בזום] למשך 50 דק׳ שבו אתן תדייקו את ההקשבה לגוף שלך,
תבינו את האתגרים שספציפים אלייך ותקבלי את המענה המדויק לך.
במהלך התוכנית טל מלווה את התזונאיות עם הכוונה וסופרוויזן מדויק לכל משתתפת.
בונוס #1
מפגש לייב אימוני ומרתק עם טל במהלך הקורס -
הפיזיולוגיה של האכילה הרגשית
מפגש לייב עם טל בו תביני את החלק הפיזיולוגי של האכילה הרגשית
ובנוסף תוכלי לשאול כל שאלה שתעלה לך בלייב.
בונוס #2
מפגש לייב אימוני ומרתק עם טל במהלך הקורס -
״לצאת מתקיעות מול המשקל״
אנחנו רוצות לשחרר את המשקל - בדרך קשובה. שרואה אותנו, שמדויקת לנו.
בלייב תביני מה תוקע את המשקל, החל ברמת האמונות שלך וברמת הפרקטיקה מול האכילה. ותצאי עם צעדים ברורים ליישום :)
בונוס #3
5 הדרכות דמיון מודרך
שילוו אותך בזמן דחף לאכילה, בזמן האכילה הרגשית,
אחרי שאת חווה אתגר מול האכילה ומול הילדה הפנימית בתוך האכילה.
בונוס #4
5 הדרכות קצרות וממוקדות
שיתנו לך נקודות נוספות ותמיכה במהלך השבוע.
כמו עבודה עם פחד בתהליך, שינוי אמונות מהתת מודע ועוד
מה העלות שלך להצטרף לתוכנית להנות מאוכל?
ברגע שאת מצטרפת לתוכנית - את מקבלת החלטה שתשנה את חייך באמת.
האכילה שלך תשתנה מקצה לקצה ותצליחי ליצור דרך חיים אמיתית מול האוכל,
כמו שאלף נשים ויותר יצרו בחייהן.
קחי לדוגמא את סופי המדהימה :
העלות המקורית של להנות מאוכל היא 3575
ומבטיחה לך -שזה שווה כל שקל.
עד ה11.10 בחצות תוכלי להצטרף במחיר *מוזל*
ולהבטיח שהשנה שלך נראית אחרת.
291 *6 תשלומים
(סה״כ 1747ש״ח)
והנחה נוספת אם את משלמת בתשלום יחיד :
1597 ש״ח
[אפשר גם בהעברה בנקאית/ ביט]
יוצאות לדרך ב12/10 :)
מה קורה ברגע שאני נרשמת?
את מקבלת מייל עם שאלון ראשוני אותו תמלאי ותשלחי לתזונאית שתלווה אותך.
את הקישור לקבוצת הוואטסאפ וגישה לשיעורים תקבלי ב12/10,
כמו כן באותו תאריך, התזונאית שתלווה אותך תיצור איתך קשר עד 24 שעות מהרגע שנרשמת,
ותתאמו את המפגש הראשון שלכן.
התוכנית להנות מאוכל
עזרה לאלפי נשים לשחרר את האכילה
הרגשית שלהן ולהרגיש אחרת מול הגוף.
הגיע הזמן להפסיק להמשיך ולנסות את מה שלא עובד.
התפריטים, הקלוריות והדיאטות - לא מחזיקים מעמד וזה מוכח!
אחרי שליוותי מאות נשים, שאיזנו את האכילה הרגשית והתחילו לאכול בצורה קשובה
אני מבטיחה לך - גם את יכולה בעזרת השיטה של תזונה קשובה שפיתחתי.
מסכמת לך שוב את *כל מה שאת מקבלת*
רק במחזור הנוכחי:
♥10 שיעורים שמראים לך צעד צעד איך את משחררת את האכילה הרגשית. בכל יום ראשון יפתחו לך 2 שיעורים עוצמתיים.
♥ 2 לייביים עם טל : הפיזיולוגיה של האכילה הרגשית, איך לצאת מתקיעות מול המשקל באכילה קשובה.
♥ קבוצת וואטסאפ מחזקת עם ליווי צמוד של טל.
♥מפגשי זום 1:1 עם התזונאית שלך, לעבודה מנטלית, רגשית ודיוק העבודה התזונתית. [2 מפגשים למשך 50 דק.]
♥ ליווי רציף במהלך 5 שבועות מהתזונאית שלך -
על כל שאלה או אתגר שעולה. התזונאית מכירה אותך ועונה לך בצורה שמדויקת לך ולצרכים שלך.♥ דפי תרגול וסיכום של כל השיעורים.
♥ 5 הדרכות מוקלטות של דימיון מודרך.
♥ 5 הדרכות מוקלטות נוספות, עם מסר קצר ומחזק בכל שבוע.
ואם הגעת עד כאן,
בואי נכיר לעומק :)
אני טל חמרה ששון, אמא ל-2 ונשואה לאביתר
מייסדת תזונה קשובה ומשחררת נשים מאכילה רגשית והתקפי אכילה.
האכילה הקשובה ממש לא באה לי בקלות.
במשך שנים התמודדתי עם גוף שעולה ויורד, כל פעם שברתי שוב ושוב את ״משקלי השיא שלי״. ניסיתי כל כך הרבה דברים ושמתי הרבה כסף על הבטחות שדברים יעזרו לי.
שום דבר לא עזר, האכילה הרגשית החמירה והפכה להתקפי אכילה בתדירות גבוהה.
אחרי שלמדתי גם את התארים [תואר בתזונה ותואר בבריאות הציבור] וטיפול רגשי, הבנתי את הטעות והתחלתי ליישם על עצמי מסקנות, שאחרי כמה שנים התאחדו לשיטה של ממש שאותה העברתי למאות נשים.
במשך שנים אני שומרת על המשקל שלי, האכילה שלי זורמת וקלילה ובלי שום מאבק או התקפי אכילה!
כיום אני מלמדת נשים כמוך איך ליישם את השיטה שלי של תזונה קשובה ביום יום שלך
כדי שגם את - תוכלי להשתחרר מהמשקל של האכילה ולהנות מהאכילה.
הידע שתלמדי ותחשפי אליו משנה חיים. הוא שונה מכל מה שלמדת עד עכשיו, ודברים שניסית. זה ידע שפיתחתי שמשלב שינוי מבפנים – מהתודעה הכי עמוקה שלך ועד ההתנהגות שלך מול האכילה וכמובן שהדברים לא ישארו רק ברמת הידע, אלא הפרקטיקות שתקבלי. אין לי ספק שזה יצור אצלך שינוי, גם אם ניסית הכל.
במה זה שונה מתוכניות תזונה אחרות?
קודם כל זאת לא תוכנית תזונה. ההתרכזות של השיח שיש בתוכנית הוא לא מה לאכול, איך למדוד כמויות, קבלת תפריטים ושקילות. את כנראה יודעת הכל, את מבינה מה בריא יותר ומה פחות. הידע לא חסר לך. מה שחסר זה איך אפשר להתנהג בצורה שבריאה לך, איך בפרקטיקה להגיע לארוחה ולהפסיק כשאת שבעה, איך להגיע לסיטואציות שמאופיינות באכילה רגשית ולהתנהל בצורה אחרת ואיך להפחית את הקרייבינג למתוק, פחמימות וחשקים שונים
והכל יחד עם יחס אישי, קרוב, מכיל ומקצועי של התזונאית שמלווה אותך בצורה פרטנית :)
איך אצליח להשתנות ב-5 שבועות?
חשוב שתביני : בבסיס שלך את יודעת לאכול בצורה מאוזנת, גם אם כבר עשרות שנים את מתמודדת עם אכילה רגשית וגם אם את לא מכירה משהו אחר בעצמך. בחמישה שבועות את לומדת ממש צעד צעד לעבר אכילה קשובה, את מבינה לעומק את החסמים שלך ומבינה איך להשפיע על התת מודע שלך. את הולכת להיות מופתעת כמה שינוי תרגישי ברגע שתתמסרי לתהליך וכמובן שכל התוכן נשאר איתך ותוכלי להמשיך לתרגל ולבסס אותו גם לאחר התוכנית.
אם בכל זאת תרגישי שאת רוצה להמשיך ליווי לאחר מכן, תהיה לך אפשרות להצטרף למועדון קשובות, מועדון שסגור לנשים שהיו בתוכנית להנות מאוכל ולהמשיך את הליווי הפרטני והקבוצתי:)
בכנות אני חסרת אמונה שמשהו יצליח לעזור לי ושאצא מהלופ הזה. האם זה נכון להכנס לתוכנית ככה?
היי, אני מבינה אותך. למעשה 99% מהנשים שאני פוגשת מגיעות אליי שהן לא מאמינות בעצמן ובתהליך, בעיקר כי הן עייפות, מכל הניסיונות ומעצמן. אני מבטיחה לך שאת תחשפי לתוכן אחר לגמרי, שיעזור לך להבין שבשביל לאכול בצורה בריאה, את לא צריכה להאבק או להיות מתוסכלת. מבטיחה לך שבמהלך הקורס תתחילי להאמין בעצמך שאת יכולה לסמוך על הגוף שלך ועל האכילה שלך ולחזור להנות מאוכל ואנחנו כאן כדי לחזק אותך.
האם הקורס מתאים לנשים אחרי לידה/ מניקות?
בהחלט. זו תקופה מאתגרת לנשים רבות, הגעה של תינוק חדש לבית, היערכות מחודשת עבור התינוק שנולד וציפיות מהגוף שלך להראות בצורה מסוימת. דבר זה יכול לייצר קרקע פורייה לאכילה רגשית והקורס יעזור לך לעבור את התקופה הזאת ולהזין את גופך בטוב, בהתאם לדינמיות של החיים.
האם הקורס מתאים לנשים בהריון?
כן:). אכילה קשובה מתאימה לנו בכל שלב בחיים. נשים שהיו בהריון עברו את הקורס והרגישו את השפעה המטיבה- מול המשקל, הגוף והאכילה. במידה ואת בהריון ומעוניינת להפחית את האכילה רגשית ולהיות קשובה לעצמך – הקורס הוא בשבילך 😊
האם יש החזר מקופות חולים/ חברות ביטוח?
כן. לנשים אחרי לידה/ בהריון -לרוב קיימת השתתפות מקופות החולים (גובה ההחזר תלוי בסל שלך ובקופה עצמה). את צריכה לבדוק על טיפול אצל תזונאית קלינית.
בחברות הביטוח הפרטיות, תלוי בפוליסה שלך. תבדקי אם יש השתתפות על ליווי של תזונאית/ דיאטנית קלינית.
בשני המקרים לפעמים צריך להוציא מכתב ממני ו/או צילום של תעודת הרישיון שלי. כמובן שאת זה אפשר לבקש ממני.
מקבלים תפריט?
בתוכנית תביני שאת לא צריכה תפריטי תזונה כדי לאכול בצורה קשובה ובריאה. את תקבלי כלים להתחבר לצרכים הפיזיולוגים שלך. ותכירי שיש ימים שאת רעבה יותר וכאלו שפחות, ולפי זה תתנהלי וככה תשתחררי מדיאטות, מההתעסקות האובססיבית מול אכילה ותאכלי בצורה קשובה שמתאימה לך 😊
*במידה ובמפגש עם התזונאית תביני שאת צריכה את הקביים של תפריט - תוכלו לבנות אותו יחד*
אני מפחדת שלא אצליח להתמיד כי הקורס מועבר אונליין וחוששת מקבוצה,
מה ההיכרות שלך עם זה?
קודם כל מאוד מבינה את מה שאת אומרת. וזאת הסיבה שברגע שנכנסת לתוכנית התזונאית יוצרת איתך קשר ואת יודעת שיש מישהי שמכירה אותך. את משתפת אותה בשאלון הכרות וקובעת את המפגש הראשון איתה, היא ואת *יד ביד* - היא זמינה לך בוואטסאפ לכל שאלה, אתגר ושיתוף משמח :).
בנוסף יש קבוצת וואטסאפ של משתתפות התוכנית להנות מאוכל, מאוד משמעותית בה טל זמינה, כותבת נקודות, השיעורים נפתחים לך בהדרגה : 2 בכל שבוע ומפגש לייב עם טל. בקיצור את הולכת לעבור שינוי משמעותי ואנחנו נדאג להיות כל הזמן בתודעה שלך בעזרת יחס אישי, תרגול ממוקד, שיעורים מפורטים ועוד :)
למשך כמה זמן השיעורים זמינים לי אחרי התוכנית?
התוכן זמין לך לכל החיים
את המפגשים עם התזונאית תוכלי לנצל עד *6* שבועות מהרגע שנרשמת לתוכנית.
100%אחריות :
אני יודעת שאת חוששת ואני כל כך בטוחה בתוכן שלי ובתוכנית הזאת ולכן,
אם מכל סיבה שהיא החלטת - שלא מתאים לך - קודם כל הכל טוב.
את תוכלי לבטל ולקבל החזר [למעט 247ש״ח] 4 ימים מרגע תחילת התוכנית [16/10/23], ז״א לאחר שתיפתח לך כבר הגישה לשיעורים ושהתזונאית תיצור איתך קשר.
אותיות קטנות : לא תוכלי לקבל החזר אם נעשה כבר *מפגש* עם התזונאית.
אני תזונאית קלינית, עם תואר ראשון ושני. בנוסף למדתי טיפול קוגנטיבי רגשי והתנהגותי. בשנים האחרונות אני עובדת מעבירה סדנאות /הרצאות לאנשים פרטיים ואנשי מקצוע בנושא של אכילה רגשית, התקפי אכילה ודימוי גוף. לפני שיצאתי לדרך עצמאית עבדתי עם נשים שמחלימות מהפרעות אכילה ושם למדתי המון על חשיבות הטיפול המשולב, תזונה, רגש והתנהגות.
יש לי צוות מדהים! תזונאיות שבחרתי בקפידה. כל התזונאיות של תזונה קשובה עובדות בגישה של תזונה קשובה, עוברות סופרוויזן שבועי איתי ומעבירות את התהליך לנשים מדהימות כמוך.
בנימה אישית,
אני יודעת שאת כבר לא מאמינה
בתזונאים, מאמנים ובעיקר בעצמך.
את לא מאמינה שאת יכולה להפסיק לאכול בצורה רגשית או להפטר מהרגלים שיש לך במשך שנים.
בדיוק בגלל זה יצרתי את התוכנית
בתוכנית את תגלי על עצמך, ואת עצמך,
תשני את התודעה שלך,
תביני שאפשר אחרת,
ושמגיע לך לחיות אחרת.
להשתחרר מהאכילה רגשית,
להיות קשובה לעצמך
ולהנות מאוכל.
תזונה קשובה גם בתקשורת
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר