14 יום לאיזון החשק למתוק
אם את מוצאת עצמך אוכלת יותר מתוקים ממה שאת רוצה,
מנשנשת גם כשאת כבר שבעה, מתקשה לעצור,
זאת התוכנית בשבילך!
הרבה נשים מרגישות שהמתוקים הם ״הבעיה״ שלהן,
הם הורסים להן את הדיאטה, הם גורמים להן לעלות במשקל ולחוויה של חוסר שליטה
ואז הן מנסות לפתור את הבעיה בדרכים שיש היום בשוק,
להוריד לגמרי מתוק כדי ״להפסיק לרצות אותו״,
להמיר אותו במתוקים ״בריאים ודלים קלוריות״
להגביל ל100 קלוריות ביום ועוד.
הבעיה שכל הפעולות האלו מחמירות את הבעיה:
החשק למתוק רק עולה ועולה ועולה.
ולמרות שאת רוצה לאכול מהמתוק מעט או לא לאכול בכלל,
בסוף את מוצאת את עצמך חווה חוסר שליטה,
אוכלת מתוק אחרי ארוחות, אוכלת כמות גדולה יותר ממה שאת רוצה
ועל אף שאת ממש רוצה להיות בשליטה, אכילת המתוקים מסלימה וגורמת לך להתבאס על עצמך ולהרגיש שוב חוסר שליטה.
אז מה עושים??
למה יש נשים שיאכלו שורת שוקולד ויפסיקו
ואחרות שירגישו שזה רק פותח את הרצון לעוד מתוקים?
תכירי את סולם החשק:
בקצה אחד החשק הגבוה והלא מאוזן למתוק [זה קשור להורמונים, פיזיולוגיה, רגש] - שגורם לך בסופו של דבר לאכול הרבה יותר מתוקים ממה שאת רוצה
ובקצה השני חשק מתון ומווסתת למתוק שמאפשר לך להנות במתוקים במהלך היום יום ובכמות נעימה.
הדרך להשיג את השליטה שאת מחפשת היא לשנות את המיקום של החשק על גבי הסולם,
ברגע שהחשק והרצון למתוק כל הזמן ברף העליון,
תחווי יום אחרי יום קושי לעצור את האכילה ובסופו של דבר יותר אכילות חסרות שליטה שאת ממש לא רוצה לעצמך.
אבל אם מראש החשק למתוק הוא ברף היותר תחתון
השליטה שאת רוצה תגיע ממש בקלות ובלי חשיבת יתר או הגבלות,
מראש לא תרצי את אותה כמות מתוקים שאת מחפשת עכשיו וכשתאכלי מתוק תידעי לעצור בקלות -
אז איך עושים את זה?
>התאמה הורמונלית, את לומדת לשלב מתוקים בתזמון ובכמות שמתאימה לגוף שלך
>ויסות הרגש שמתקשר לאכילת המתוק שלך
> להתנהל פיזיולוגית בדרך שמורידה את החשק למתוק.
וזאת הסיבה שיצרתי את התוכנית -
14 יום לאיזון החשק למתוק
בה תשיגי את השליטה הקשובה שאת מחפשת, תחפשי פחות מתוק
ותמשיכי להנות ממתוקים
איך התוכנית עובדת?
>ליווי אישי בתוך קבוצת וואטסאפ לכל השאלות שלך, אתגרים ודיוקים.
>סרטון יומי ברור ומתומצת שיגלה לך את הדרך האמיתית להגיע לשליטה מול מתוקים.
>הנחיה ברורה שאותה את הולכת ליישם בכל יום, ככה שמיום ליום תרגישי ירידה משמעותית בחשק למתוק.
>תמשיכי לאכול מתוק, שוקולד, קוראסונים וכל מה שאת אוהבת.
אנחנו יוצאות לדרך ביום שני, 4.5
ליווי של שבועיים וחצי בתוך קבוצת וואטסאפ וסרטון יומי סופר פרקטי
השווי של התוכנית הוא
אבל בשבוע הקרוב המחיר של התוכנית הוא
48ש״ח *2
או 96 ש״ח בתשלום יחיד.
מכאן את מצטרפת :
לאחר התשלום תקבלי מייל וקישור לכל התוכן, התוכן ישאר שלך לתמיד.
מה יקרה לך בכניסה לתוכנית?
🍫מיום ליום תרגישי רגועה יותר מול מתוק, תחווי שליטה שתגבר ותרגישי נינוחות מול מתוקים.
🍫תהני יותר ממתוק כי תאכלי אותו בכיף ובלי טעם לוואי של רגשות אשם.
🍫תמשיכי להנות מהשוקולד, מאפה ועוגיה שאת אוהבת.
🍫והכי חשוב תביני כמה זה קל ופשוט לשלוט באכילה ברגע שהחשק מתמתן.
היי:) אני טל חמרה ששון, תזונאית קלינית (B.Sc),
מומחית בשחרור אכילה רגשית ובתהליכי ירידה במשקל מתוך חיבור פנימי ושינוי הרגלים.
אני כאן, כי היו לי אכילות רגשיות וחשק לא מאוזן למתוק במשך שנים.
שנאתי את המשקל שלי, לא אהבתי את הגוף שלי,
וכל הזמן ניסיתי להיכנס לעוד דיאטה שתציל אותי מהאכילה.
אחרי שגיליתי את הדרך שעזרה לי באמת לשנות את האכילה שלי,
הלכתי ללמוד לעומק שני תארים בעולם התזונה והטיפול הרגשי
כדי להבין גם את הגוף וגם את הנפש.
מאז, ליוויתי אלפי נשים לשנות את ההרגלים האוטומטיים שלהן,
לשחרר אכילה רגשית,
וליצור אכילה מאוזנת שמביאה איתה שינוי טבעי במשקל בלי סבל, בלי איסורים ובלי מלחמות.
מה לא אבקש ממך בתוכנית?
- להפסיק לאכול שוקולד, עוגיות, או גומי,
- לאכול גלידת דיאט במקום גלידה רגילה,
- לספור קלוריות,
- להכין מליון מתכונים דלי קלוריות,
- לשים בעוגיות שלך סוכרזית, סטיבה ותחליפים..
שאלות שאולי עולות לך
הלוז שלי מאוד עמוס, את חושבת שאצליח לשלב את התוכנית?
אם יש לך 5 דקות בכל יום אז התוכנית בשבילך. התוכנית מאוד קלה ליישום ותגרום לך להרגיש ביטחון בעצמך ובאכילה לצד העומס שאת מרגישה.
האם יש ליווי בתוך התוכנית?
בטח הליווי בתוך קבוצת הוואטסאפ, נמשך שבועיים וחצי: 3-26.5 , תוכלי לשאול כל מה שעולה לך, לקבל מענה אישי, פתרונות, פיצוח לסיטואציות שונות ולהיות בקבוצה עם עוד נשים כמוך.
לא הצלחתי להירשם, ניתן ליצור קשר?
בטח, השירות לקוחות זמין לך במספר : 0504051940 או בלחיצה כאן
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר